Slankekuren #MitNyeLiv part 2

Da jeg kom hjem fra ferie for små to uger siden besluttede jeg mig for at tage mig lidt sammen omkring kost og motion, for at kunne smide de 4-5 kg, som var kommet krybende det sidste halve til hele år. Jeg ved godt, at jeg ikke som sådan er overvægtig, men det er ikke særlig rart at kunne mærke, at jeg har taget lidt på over det hele; armene er blevet lidt mere slaskede, maven har dage hvor den falder ud over buksekanten og virker oppustet, og benene føles mere og mere stolpeagtige. Det Går Altså Ikke.
Jeg gik derfor (lidt mere seriøst) i gang med at løbe og holde mig fra kulhydrater og kalorier.

Her den sidste halvanden uge har jeg meget seriøst spist sundt og fornuftigt, faktisk nogle gange gået sulten i seng, samt overholdt mine løbeture 2-3 gange om ugen. Desværre har det på vægtskålen ikke givet det store resultat – jeg vejede i morges 64,0 kg, hvilket vil sige at jeg har tabt mig 300 g på halvanden uge – og mine løbeture virker rigtig hårde, som om jeg ikke har nogle kræfter tilbage.
Jeg bliver derfor nødt til at spise andet end grønt, kød og fisk, så jeg har flere kræfter til løbeturene. Mit mål må derfor være, at jeg kan komme op og løbe min. 3 km hver anden dag, og så stadig spise fornuftigt, men ikke så meget, at jeg render rundt og er sulten.

Den næste måned skal mit fokus derfor være at få løbet ca. 3 km hver anden dag samt få forbedret min gennemsnitstid. P.t. ligger den på omkring 6,45 min/km.

Sæt i gang 🙂

***
Jennie Tronier

One thought on “Slankekuren #MitNyeLiv part 2

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.